Regulamin sklepu Natura Vitalis sklep z suplementami diety: spirulina, olej z czarnego kminku, chlorella, suplementy specjalistyczne.

 

Warunki ogólne

  1. Sklep internetowy firmy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Maciej Symonolewicz, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.naturavitalis.bazarek.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
  2. Ceny produktów znajdujących się w sklepie internetowym www.naturavitalis.bazarek.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto).

 

Procedura składania i realizacji zamówień

  1. Podany przez Użytkownika adres e-mail jak i telefon może zostać wykorzystany do realizacji składanych zamówień.
  2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia, udostępnionego przez Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Maciej Symonolewicz na stronach sklepu internetowego.
  3. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Maciej Symonolewicz zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
  4. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
  5. Zakupione produkty są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.
  6. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.
  7. Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę. W określonych przypadkach, o ile dopuszcza je Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Maciej Symonolewicz, opłata za dostawę zamówionych towarów może być przerzucona na Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Maciej Symonolewicz

 

Gwarancje i reklamacje

  1. W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością oraz dowodem zakupu a sam przedmiot będzie nieuszkodzony oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania. Koszty przesyłki nie są zwracane.
  2. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu na koszt kupującego. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe, tu prosimy podać numer konta, albo przez przekaz pocztowy na podany adres. Pieniądze zwracane są w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Jeżeli towar został wysłany na koszt sprzedawcy, od zwracanej wartości towaru zostaną potrącone poniesione przez sprzedawcę koszty przesyłki.
  3. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien, po uprzednim kontakcie ze sprzedawcą odesłać go na adres sklepu. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć potwierdzenie, oraz notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

 

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).